vrijdag 5 april 2019

Lyra Rembrandt Aquarell Potloden 36 PC


Deze schitterende Aquarell Potloden van Lyra Rembrandt kreeg ik dan ook thuisgestuurd door Colourpencils.eu, waarvoor ik hun graag wil bedanken.
Ik mocht ze uitproberen en ik kan je zeggen wow wat een stel geweldige aquarell potloden.

Deze potloden zijn zeshoekig en liggen dan ook heel erg fijn in de hand. 
Ook zoals bij de Polycolor een prachtige kartonnen sleeve maar dit maar met citroenen erop en ook natuurlijk een pencil zodat je echt ziet dat het aquarell potloden zijn. 
De kern van de potlood is 4 mm en ook lichtecht. 
Op de achterkant van de sleeve staat een colorchart. 
Maar ik ben ik niet als ik zelf een colorchart heb gemaakt en die komt dan ook online te staan hier op mijn blog. 
Wat ik zelf over de potloden kan vertellen is, tot mijn verbazing ze heel veel kleur afgifte afgeven en heel erg zacht zijn. 
In mijn filmpje hierover laat ik ook zien dat je echt niet veel pigment op hoeft te brengen om kleur op je papier te krijgen. 
Ook vond ik het heel erg fijn om wat donkere stukken te krijgen om met de waterbrush die ik gebruik pigment af te nemen gewoon vanaf de punt van de potlood. Ikzelf ben niet zo’n grote held om te mengen qua kleuren, dus daar kan je dan ook je palette voor gebruiken om daarop te mengen en dan op het papier te brengen, ook dat heb ik in het filmpje laten zien. 
Ik heb dan ook niet heel veel ervaring met aquarell maar daar gaat zeker verandering in komen, gewoon weg ze zijn echt heel erg fijn. 
Je hoeft niet eens beginnen met slijpen, wat ik zelf wel altijd doe maar dat is een gewenning van mij. Verders hoe spits mijn punten ook zijn, ze breken gewoon weg niet af, ook weer een super plus punt. 
Normaal laat ik meerdere foto's zien maar ik heb dit keer nog maar een keer gekleurd, omdat ik eigenlijk alleen nog maar geoefend met deze mooie potloden, maar vandaag gaat daar verandering in komen, dus ik deel hierbij nu alleen eventjes mijn review online waar je kan zien wat ik heb gedaan met de potloden. 
Je kan dan ook kleur verschillen zien etc.

Deze mooie Aquarell potloden zijn er in verschillende maten van blikken.
De 12 -  24 – 36 – 72 stuks en ze hebben er ook een onwijs mooie houten kist van. De prijzen van deze potloden die kan je zien op de link die ik hieronder deel.

Te koop bij Colourpencils.eu






Geen opmerkingen:

Een reactie posten