zaterdag 15 december 2018

Papier Soorten

Hier komen verschillende soorten papier aan bod.

Ook weer met uitleg, filmpjes, foto;’s.

Ook waar je het desbetreffende papier kunt kopen.


Craft Sensations Mixes Paper Block A4 / A6 60 sheets








Deze blok mocht ik uitproberen van Colourpencils.

Dit is een apart blok al zeg ik het zelf, ik zal vertellen waarom ik dat vind.

Er zitten 60 sheets per blok in maar, 30 sheets van 110 grams en 30 sheets van 220 grams.

Ook heb je drie verschillende kleuren in dit blok zitten:

Wit – Craft kleur – Zwart.

Wat wel heel fijn is het eruit halen van de sheets, scheurt heel normaal uit het blok.

Ik heb vandaag op de Craft kleur een plaat afgedrukt van ArtistrybyLisaMarie.

Ik heb verschillende uitgeprobeerd op dit papier.

Ik ben begonnen met Derwent Procolor als onderlaag, 
daarna heb ik gekleurd met Derwent Artists, de pet van de hond heb ik gedaan met Twinmarkers, 
deze drukte niet door. 
Dat ervaar ik als zeer prettig. 
Na vele lagen omdat ik iets verkeerd had gedaan is het lichtjes door gaan drukken, op dat moment begon het papier wat te bobbelen, maar toen het opgedroogd was, trok het papier weer mooi terug in zijn geheel. Ook heb ik met blendings vloeistof op dit papier gewerkt, en dat werkte super!!!

Droog doezelen of blenden met een blendpencil dat gaat ook heerlijk, klinkt misschien gek maar dit papier is gewoon heel erg fijn, en ik zeg dit niet omdat ik dit review, maar gewoon omdat ik dit zelf mee maakte op dat moment. 
Ook wat mij opviel was dat ik vele laagjes kon aanbrengen op dit papier. 
Over het gedeelte waar ik met de markers overheen ging ben ik later nog met de Artists overheen gegaan want ik vond het niet erg mooi overlopen.

Deze blokken zijn er in a4 en a6 formaat, en vanaf  nu te koop bij Colourpencils.

KLIK HIER 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten