dinsdag 11 juni 2019

Derwent Lightfast 72 PC


Derwent Lightfast 72

Ik heb vorige week mijn extensieset gekregen van Colourpencils.eu, hiervoor wil ik hun hartelijk bedanken. 
Ik was zo enthousiast over de mooie nieuwe heldere kleuren dat ik dezelfde avond gelijk een livestream op Youtube had gemaakt, en ook een Colorchart die dan ook te downloaden is. 
Ik ga niet vertellen hoe de potloden zijn want dat staat dan ook in mijn vorige review hier op de blog te vinden. 
Wat ik wel degelijk wil vertellen is: 
Dat ik het super goed vind hoe Derwent dit heeft opgelost. 
Normaal gesproken als je een blik hebt gekocht van 36 en je wilt dan de volledige set aanschaffen dan zit je dus met allemaal dubbele potloden. 
Dit keer is er iets op bedacht wat alleen hier in Nederland is. 
Een extensie set dat wil zeggen, dat als je dit set aanschaft, dan krijg je gewoon een blik van 72 PC maar dan is de bovenste tray waar de potloden inzitten LEEG en in de onderste tray zitten dan de nieuwste kleuren erin, ook 36 stuks. 
Zo kom je dan uit op de 72 volledige blik. 
Dus heel gemakkelijk uitgelegd, dus als je de beide sets bij elkaar in het blik doet heb je gewoon het volledige blik zonder dubbele potloden. Ik zal hieronder mijn Livesteam filmpje van Youtube toevoegen.

 Waar te koop:




Bekijk hier mijn livestream
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten