woensdag 21 november 2018

Wie ben ik....

Ik die korte tijd heb ik erg veel geleerd en hele leuke dingen mee mogen maken.
Heb op een vakbeurs gestaan met Koh I Noor en ben op tv geweest met RTL4 Lifestyle.
Dit had ik dus nooit verwacht maar dit was onwijs om te mogen doen.
Inmiddels ben ik gestopt met reviewen voor uitgevers, maar ik zal soms reviews maken voor uitsluitend kleurmateriaal. De platen die ik op het moment kleur komen vooral van Etsy vandaan.
Zo zal ik dan ook blijven reviewen over de artiesten van de platen die ik kleur en over de kleurmaterialen.
Ook zal ik meer Youtube filmpjes gaan plaatsen over hoe ik kleur en uitleg erbij.
Ook kunnen jullie mij vinden op mijn Instagram en op mijn eigen Facebook pagina en ook op Youtube. Allemaal onder de naam Patries Kleurt
Ik hoop dat jullie dit leuk gaan vinden.

Lieve groetjes Patries Kleurt



Geen opmerkingen:

Een reactie posten